Någon?

Är det någon som har 10 000 000 att skänka? Jag har nämligen hittat en Prästgård i Solna från 20-talet jag ska ha. Kände direkt att jag och huset klickade.. det får helt enkelt lösa sig!

Hur får jag tag på pengarna? Jag är villig att göra allt utom följande..

- Sälja min kropp
- Sälja Jörgens kropp
- Kriminella grejer

Kan inte någon bara ge mig pengarna för att jag är så snäll och trevlig? Jag hörde att Jay Leno började följa en vilt främmande tjej på twitter och gillade henne så mycket att han betalade för hennes bröllop. Det kanske vore något...
♥Mr Leno♥.. tejk a look åver here... Ajm a kind, lavli swedish girl with a good säns of humor!!!






Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, jag har också drömt om detta hus, det var med i mitt i Sundbyberg :) Mycket fint! Ja håller med Jay, give Camilla some moooney! ;)

2010-03-25 @ 14:55:58
Postat av: Camilla

Haha, tack för ditt stöd Ida! Vi kan ta 1 våning var ;)

2010-03-25 @ 14:59:08
Postat av: Åsa F

Å jag kan klippa gräset ;)

2010-03-25 @ 16:40:37
Postat av: Camilla

Haha, ja! Om du klipper gräset får du bo hos oss gratis Åsa :)

2010-03-25 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0