När jag och J skulle bli kulturella

I höstas bestämde jag och Jörgen att vi skulle göra något kulturellt varannan Torsdag. Det är ju skamligt att bo i en stad med så stort utbud, och sen dag efter dag röra sig mellan jobbet, hemmet och Konsum. Det hela började bra med ett besök på Vasamuseet, en väldigt trevlig tur. Sen har det liksom runnit ut i sanden. Vi kände att det var dags att plocka upp traditionen, som inte ens kan kallas tradition. Dessvärre är ju jag fortfarande krasslig så det blir ingenting av med det idag. Förhoppningsvis blir det bio istället, jag vill se Alice i underlandet!

Såhär såg det ut när vi var på Vasamuseet...






Kommentarer
Postat av: Samira

Gick ni på Alice i underlandet? =)

2010-03-04 @ 13:40:10
Postat av: Malin

Åh så trevligt! Jag vill också göra ngt sånt..synd att vi inet har ledigt samtidigt nångång :-( Men mer kvällsaktiviteter för Drifters tack! Det ska vi ordna nu till våren!

2010-03-04 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0