Rivstart

Från att ha haft en riktig softarmorgon hemma urartade hela förmiddagen. Började med att jag kom till tunnelbanan och upptäckte att jag glömt min underbart goda matlåda, hade inte tid att springa och hämta den heller.
 
Hinner inte mer än att sätta mig vid mina skärmar på jobbet innan det blir rena kaoset. Det är oftast ganska lugnt här på helgerna, men när det väl blir kaos finns det inte slika många trådar att dra i som på vardagarna. Så när jag gjort allt jag kan är det liksom bara att rida ut stormen och sitta och glo på eländet, lite frustrerande. Nu börjar det dock ordna upp sig :)
 
Jag har bestämt att jag åker hem på lunchen, klumpar jag ihop min lunch med min ena rast har jag 1 timme på mig. Jag brukar göra så på helgerna om jag har någon som kan täcka upp för mig. Det är nästan bäst att jag gör så, är jag kvar här i huset kan jag inte slita mig, blir oftast så att jag tar rast på platsen och jobbar lite samtidigt.. som nu :)
 
Välförtjänt mellanmål..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0