Se upp för bitterfittan..

Mina lungor har pajat, det känns som att jag rökt 2 paket cigg under en och samma kväll. Jag kan bara andas ytligt, annars riskerar jag att hosta upp lunchen. Dom senaste två nätterna har varit ganska jobbiga, har vänt och vridit mig. Blir nog till att ta två alvedon innan sängdags ikväll!
 
Man märker på jobbet att det är sjuktider. Alla hostar, snorar eller har ont i halsen. Det måste vara det jäkla vädret, plus minus, sol, snö.. varför någon valt att bosätta sig i det här landet från första början är ju en gåta.
 
Såhär mysigt kommer Jörgen ha det om två veckor...
 
 
Såhär mysigt kommer jag ha det om två veckor...

Kommentarer
Postat av: Samira

Haha, jag gillar jämförelsen på bilderna. Behöver Jörgen fortfarande ressällskap? Jag skulle kunna offra mig. =)



2010-03-22 @ 21:31:49
URL: http://samiris.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jaaa, snälla Samira följ med honom! det skulle kännas mycket bättre :)

2010-03-23 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0