Sluta nu ungar innan någon gör sig illa...

I Lördags skojbråkade jag och en viss vän (nämner inga namn ;). Han försökte bevisa sitt uppenbara övertag genom att lyfta upp mig och rusa över en trafikerad väg, för att sedan göra en U-sväng och drutta omkull. Jag hade ingen chans att ta emot mig själv utan landade på ena långsidan, detta resulterade i en del skrubbsår, blåmärken och andra misstänkta inre skador. Igår hade jag så ont i ryggen att jag inte kunde hosta ordentligt :p. Han tog visserligen emot sig själv.. och det syns, mer en väl.

Vem är det mest synd om? (glöm inte att väga in mina förmodade inre skador ;)

Mig…

   

 
Eller honom…


Kommentarer
Postat av: Åsa

Helt klart mest synd om dig!

2010-03-30 @ 22:46:39
URL: http://livslust.bloggproffs.se/
Postat av: Annika

Haha jävla dårar :) Så går det :)

2010-03-31 @ 00:10:53
URL: http://sundaymornin.blogg.se/
Postat av: Camilla

hehe :)

2010-03-31 @ 07:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0