Tisdag

Alltid tisdag, det är så härligt :). Jag var så himla trött imorse att jag inte höll på att komma upp, tror att det är att jag varit halskrasslig så länge. Tur att jag hade sovmorgon.

Har precis ätit frukost och kollat på Rachel Ray, trevligt slötittar program. Felicity Huffman var där på besök (Lynette i Housewives), hon är tydligen aktiv i en organisation som tar hand om utsatta djur. Hon berättade en jättefin historia som gjorde att jag inte kunde hålla tårarna borta.
En vän till henne som är jobbar inom samma organisation hade fått ett samtal om en överkörd valp i Bronx som verkade ha fått en ryggskada. När han kom fram och började försöka lyfta upp hunden var det två män som frågade vad han höll på med, han svarade såklart att han försökte rädda hunden. Då sa dom att han skulle ge fan i det eftersom dom slagit vad om hur snabbt hunden skulle dö?!?!
När han inte lyssnade började dom misshandla honom. Efter att dom sedan hade lämnat honom halvt medvetslös på marken hasade hunden sig fram och började slicka honom i ansiktet, den hade förstått att mannen försökte hjälpa honom.

Visst är det en fin historia?

Kommentarer
Postat av: Samira

Åh kära nån. Nu bölar jag. Vilken fin historia!

2010-03-30 @ 23:33:13
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0