Redan Tisdag?

Inatt har jag sovit bättre, alvedonknepet fungerade. Ibland är det ju så att man mest känner sig olustig i kroppen men inte direkt mår dåligt, alvedon fungerar ändå. Det är faktiskt mammas knep från början, tack mamma :)

Lite synd är det om mig idag, förkyld och PMS. Det är lätt att allt blir fel dagar som denna, man bestämmer sig liksom från början att det kommer bli en skitdag. Jag har tex bestämt mig för att skippa mascaran eftersom jag anser att jag har all rätt att se ful ut idag, dumt drag. Nu kommer Thomas anmärka på det så fort jag kliver innanför dörrarna på jobbet, han kommer att sucka högt och säga "passa er allihop, Camilla har en dålig dag" Jag kommer då få ett litet utbrott och diskret förklara att jag inte tål att se hans nylle mer på hela dagen.

NEJ.... jag vägrar!! Idag är det helig tisdag och då är det inte tillåtet att vara sur. Tur att jag målade naglarna igår, det väger kanske upp lite..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0