Underbara Lina

Jag och J är helt fast i Linas Matkasse. Från början var ju J väldigt skeptisk, men nu när vi lagat 2 rätter är vi båda i himmelen.

Idag fick det bli Prosciuttolindad kycklingfilé med balsamicosky på tagliatelle och ruccolabädd, väldigt mumsigt. I förrgår åt vi Fisksoppa med lax, fänkål, småtomater och vitlöksbröd, jag har ätit av den både i förrgår, igår och idag :). Eftersom jag varit så risig har J fått dra det tyngsta lasset under guidning av mig :), båda rätterna var lätt som en plätt att laga och supergoda, vi kommer göra om båda igen!


Kommentarer
Postat av: Samira

Åååh, vad kul att ni gillade Linas! Bilden var superfin! Ni borde lägga upp den i deras facebookgrupp!!

2010-03-03 @ 19:03:23
Postat av: Samira

Åååh, vad kul att ni gillade Linas! Bilden var superfin! Ni borde lägga upp den i deras facebookgrupp!!

2010-03-03 @ 19:03:24
Postat av: åsa

Oj oj vad ni är duktiga. Låter riktigt gott, J har nåt nytt å bjuda på när han kommer hem. Kramis på er.

2010-03-03 @ 19:33:46
Postat av: Camilla

Visste inte att det fanns en facebookgrupp :)



Jag ska hälsa honom det Åsa :)



Kram på er

2010-03-03 @ 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0