Utslagen..

Märks att man blir helt däckad av luftombytet. Jag och Jörgen har precis sätt Luftslottet som sprängdes.. Jag har försökt läsa den boken 3 gånger, men jag har haft svårt att fastna i den, sen har det bara runnit ut i sanden. De andra två böckerna gick bra. Filmerna är ok, även fast jag inte gillar Mikael Nyqvist. Den personen som räddade hela den här filmen var doktor Anders Jonasson, Lisbeths läkare.. en riktigt go prick tyckte både jag och J. Men när det var 30 minuter kvar ville vi bara gå och lägga oss ändå.

Min syster Madde har startat en superhärlig blogg. Den är fortfarande hemlig men jag ska övertala henne att "komma ut" ;) Jag blev så impad över hur snygg sidan var, så nu har hon lovat att fixa till min blogg med. Underbara fina!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha, lycka till! Jag tycker om att skriva för mig själv och enbart för mig själv. Jag blir nervös om jag vet att någon annan läser, men med dig går det bra.



Skicka bilder bara och beskriv hur du vill ha designen så ska jag se om jag får ihop någonting bra!

2010-03-15 @ 07:45:30
Postat av: Camilla

En sån bra blogg ska inte gömmas för omvärlden :)



Jag ska göra det! Måste hitta något bra bara

2010-03-15 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0