Yes!!

Jag har fått tillbaka uppgiften nu och hade fixat den :)

När jag skickade iväg den var jag orolig för att jag varit långrandig i mina svar, jag försökte skriva så kortfattat jag kunde men samtidigt visa att jag hade sammanhanget. Läraren tyckte inte att jag var för långrandig, han skrev att jag "belyser grunderna och visar att jag äger basfaktan", och jag hade goda möjligheter att få ett högt betyg om jag kunde fördjupa mina svar under den muntliga examination. Jag ser inte direkt fram emot den kan jag säga, än är det för tidigt att korka upp..






Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis Millan!

Visste jag väl att du skulle fixa det!

2010-03-03 @ 17:10:45
URL: http://livslust.bloggproffs.se/
Postat av: Samira

Grattis!! Jag tror att du kommer att få riktigt bra betyg.

Sen så har jag lärt mig att ju lägre svar - desto bättre betyg :)

Jag tycker att det känns som man svamlar, men läraren verkar tycka att man har koll då..?!?

2010-03-03 @ 19:05:27
Postat av: åsa

Grattis Millan, du är en superduktig tjej, känner jag J rätt så är inte champangen långt borta.

2010-03-03 @ 19:38:06
Postat av: Camilla

hehe ok, då ska jag göra det i fortsättningen :)



Du har rätt Åsa, Jörgen gillar att fira ;)

2010-03-03 @ 20:25:15
Postat av: Malin

Grrrrrattis gums! Detta ska firas!! Vi ses inte den här veckan mer va? Då får vi fira nästa vecka. Hoppas du mår lite bättre nu iaf Kraam

2010-03-03 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0