En överraskning löser allt

Jag har fixat en överraskning till Jörgen, och till mig. Vi behöver något kul att se fram emot. Den senaste veckan har jag försökt bearbeta allt jobbigt som präglat mitt liv den senaste tiden, kanske till och med senaste året. Men fram till förra veckan var jag fylld av jävlar anamma, inget kunde knäcka mig så länge jag inte gav mitt fulla medgivande. Medgivandet kom, jag var knäckt i några dagar, och nu är jag back in business.

Kände dock att jag behövde en liiiten extra knuff för att bli precis lika glad och nöjd som jag alltid är. "Fylla på energiklaset" som Malin brukar säga. Så jag fixade en överraskning. Jag kan såklart inte säga vad det är eftersom Jörgen är en trogen läsare, det enda han vet är att det blir den 26/5 och att det kommer komma en ledtråd så småningom. Jag kanske rent av skriva ledtråden här så får han lite hjälp att klura ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0