Födelsedag

Yes, idag är det min dag. Jag har förvaltat den väl. Vi tog en låång snoozarmorgon tillsammans med katterna, dom var lite reserverade igår, men imorse hoppade dom upp i sängen och ville bli klappade. Sen gick vi ner till bageriet och köpte lite frukostbröd och tårta, mums mums. Har precis tvingat J att se New Moon med mig, han pinade sig igenom hela filmen för min skull :p.

När vi var inne på hemköp tidigare träffade vi på en granne. Han var och köpte blommor till en av våra andra grannar som också fyller år. När vi stod där och pratade och tittade på blommor berättade jag i farten att jag också fyller år.. det blev typ som att jag försökte tigga till mig en present, pinsamt. Sen sprang vi ihop med honom igen precis efter, då hade han köpt en chokladask till mig.. hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Samira

Haha!! Vad kul att han köpte choklad åt dig! Det var riktigt gulligt.

2010-05-08 @ 17:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0