Håll och misslyckad surdeg

Igår kväll ställde jag väckarklockan på 7, när den ringde hade jag inte alls någon lust att gå upp. Gick istället upp vid 9, tog en joggingrunda och blev återigen avbruten av det satans ihärdiga hållet.. Jag vet att om jag ligger i lite med träningen så kommer det gå över. Men det är drygt när jag känner att jag orkar springa mycket längre, hållet gör att jag knappt kan gå utan att sitta 10 min och trycka näven i magen.

Tips?

Jag kanske låter lite irriterad i min framtoning, det beror på att jag precis upptäckte att ena surdegen har möglat. Den dom verkade mest lovande.. skenet bedrar. Det är det receptet jag har testat 5 gånger och misslyckats med. Mitt tidigare fullständiga förtroende för Jamie Oliver är på sin spets. Han han ta sin snygga surdegslimpa and shove it.

Nåväl, jag har ju den andra degen kvar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Provat hålla en sten i handen när du springer? Funkade ju alltid när man va liten iaf;-)

2010-05-07 @ 17:54:14
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Samira

Surt med surdegen!! (hiihihihii) :)

2010-05-08 @ 02:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0