Inte mycket action idag inte

har inte hunnit blogga idag som ni kanske märkt. Känns som att allt varit upp och ned ett tag nu, längtar tills det blir lite ordning och reda igen. Jag känner mig trött och slut av att ha gått och oroat mig så länge, först när J var fast i Bangkok och sen det här med jobbet som aldrig verkar ta slut. Nya budet är tidigast fredag eftermiddag, det betyder att vi förmodligen inte kommer att få veta innan helgen. Svårt att inte gå på nålar.

Vardag.. välkommen tillbaka när som helst ;)

Kommentarer
Postat av: Samira

Nu är det slut på oroandet! Jag har bestämt mig för det idag. Vi ska inte må dåligt för att de segar. Det är inte värt det Millis! Och jag tror att det är säkrast om vi ställer in oss på att vi får reda på det i mitten/slutet av nästa vecka.



Kram!

2010-05-05 @ 22:36:57
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0