Semester

Igår frågade J vad jag planerar att göra på min semester. Han ska nämligen bara ha 1 vecka, jag ska ha midsommar+ 4 veckor.  Ingen aning svarade jag samtidigt som jag tänkte ”lite tidigt att tänka på det nu va?”. Men nu inser jag att det bara är 4 veckor kvar, 4 VECKOR.. det är ingenting.

 

Jag har ingen aning om vad jag vill göra, bara att jag vill träffa vänner jag inte har möjlighet att träffa så ofta. Maja till exempel, hon bor i Oslo och jobbar varannan helg precis som jag. Problemet är att jag jobbar ojämna helger, hon jämna. Så vi är aldrig lediga samtidigt. Sen vill jag absolut åka och hälsa på min faster med familj som snart flyttar till Borlänge, dom håller på att renovera huset och det ska bli jättespännande att se. En tripp till Mora eller två kommer det garanterat bli, hälsa på familjen. V 29 är veckan jag och Jörgen har tillsammans, den lämnas öppen.

 

Det känns som att jag kommer kunna fylla ut mina 4 veckor utan problem J


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är så välkommen gumman! :)

2010-05-30 @ 12:01:50
URL: http://livslust.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0