Tisdag

Det är så tomt att komma upp på morgnarna och katterna inte är här. Dom åkte hem i Lördags. Hade det inte varit för kattlådan hade jag nog övervägt att skaffa en liten misse, dom är så goa. Stina och Micke verkade vara nöjda med vårt arbete som ställföreträdande husse och matte i alla fall. När dom kom och hämtade katterna så åt vi lite sushi tillsammans, och Tifa låg i Jörgens knä hela tiden. Hon var nog lite grinig över att dom varit borta så länge :P

Nu ska jag till jobbet. Jörgen kommer jobba över hela natten idag igen så det blir jag och housewives ensamma ikväll. Jag gillar inte att han jobbar över så mycket, inte främst för att han inte är hemma utan för att han blir så himla sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0