Frukostmys

Jag tycker faktiskt det är väldigt mysigt att vakna upp på morgonen och ha vänner hemma. Det är så trevligt att äta frukost tillsammans och bara snacka.

Det är så roligt att James älskar te så mycket. Innan vi lärde känna honom trodde jag faktiskt att det var en myt att britter älskar te. Men det är tydligen sant. Jag sa precis på skoj "James, you want a cup of tea.. I can see it in your face", han svarade helt gravallvarlig "Im dying for a cup of tea". Sen berättade han att han dricker runt 10 koppar per dag, och på jobbet har han en gigantisk kopp som rymmer en liter och behöver två påsar :p.




Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Haha jag förstår dig! ;) Söta killar du har på besök. ;)

2010-11-06 @ 13:23:46
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Ida

Jag tror kanske att hon varit lite slvarig med att uppdatera sidan, ska påminna henne om det :)

2010-11-06 @ 15:57:35
URL: http://husligt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0