Långväga besök

Idag kommer vår vän James från London och hälsar på oss. Vi har inte träffats på väldigt länge så det ska bli väldigt kul. Jag är dock lite bekymrad då jag mottog detta mail med bifogad bild igår:


Här skulle ju egentligen mailet vara som handlar om att James växlade in 70 pund och fick tillbaka två svenska femtiolappar. Men jag känner mig taskig som lade ut det (fast det var kul). Och sen är jag rädd att han ska råka se det och inte förstå den broderliga undertonen :P

 

Jag informerade honom om att han blivit snuvad på ca 700kr. Han tog det ganska bra och skulle traska tillbaka till kontoret för att reda ut missförståndet. Jag har inte hört hur det gick, men inga nyheter brukar ju vara goda nyheter så.

Jag skulle bli förvånad om han inte lyckats lösa det. James är ingen SSS-britt (super, slåss och svär). Han tillhör den bra skaran som är artiga, vältaliga och älskar te. Just det, jag måste komma ihåg att köpa te.

(jag har inte frågat om jag får publisera hans mail på min blogg, får låta bli att berätta att jag har en)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0