Makrill och jordens undergång

Makrill. Det är så sjukt gott. Jag är medveten om att inte så många tycker det, vilket är bra. Tänk till exempel om det kommer en stor naturkatastrof som slår ut halva jorden och tar oss tillbaka till ruta ett. Då kommer alla överlevare börja plundra butiker och hamstra, det gäller ju att lägga beslag på konserverna. Förhoppningsvis kommer makrillen bli kvar till mig.

Långsökt? Ja. Om jag tänker på sånt här ofta? Ja. Jag brukar till exempel tänka på hur bra det är att jag äntligen skaffat glasögon. Och att det dessutom skaffade två par är jag extra nöjd över. Tänk att vara en blind överlevare? Nej tack, handikappade stryker alltid med först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0