Några sanningens ord

Allt känns lite tokigt idag, på ett dåligt sätt. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, det känns fel både i kroppen och i huvudet. Lite som att trilla på en bajsmacka på vägen till jobbet och bryta svanskotan. Det har aldrig hänt. Men om det skulle hända tror jag att jag skulle känna mig typ så här. Lite hypokondrisk känner jag mig. Ilningar i huvudet.. hjärntumör? Hugg i magen, cysta?. Har ni kollat ut föresten? Det är skitdåligt väder.

 

Nu kom min kollega Kalle upp också och berättade att han spenderat 10 min av sin rast med att köa nere i fiket på grund av alla lattemänniskor. Det gör mig förbannad. Vad är det med folk?  Ser man att det är kö kan man väl för tusan ta en vanlig kaffe? Alla på företaget har inte glassarjobb där man bestämmer själv när man ska jobba och inte. Vissa av oss har faktiskt tider att passa.

Jag har i alla fall rast nu, och så jobbar jag bara en kvart till. Jag hade inte tid att ta någon rast på förmiddagen, så det fick bli två raster på eftermiddagen istället. Det var i alla fall skönt.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är nymåne på gång...:P

2010-11-02 @ 20:09:32
Postat av: Camilla

Ja, det beror säkert på det. Skönt :)

2010-11-02 @ 20:13:10
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Malin

Men oj, det här låter mer som ngt jag skulle ha skrivit. Men vilken tur att det är dina favvoprogram på tv ikväll. Hoppas de väger upp allt det jobbiga!! Pössss

2010-11-02 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0