Flashback

Jag har en vän (nämner inga namn), men vi kan kalla denne Pingu. Pingu är intresserad av allt och ingenting, en riktig kunskapstörstare. För att  stilla denna medfödda nyfikenhet är Pingu ofta inne på Flashback. Pingu brukar ofta berätta om allt som står och vilken otrolig variation det är på trådarna. Jag lyssnar med genuint intresse, och så pratar vi om hur mycket "speciella" människor det finns.

Av någon anledning har jag aldrig varit inne och läst på flashback själv. Möjligen någon enstaka gång då jag googlat och hamnat i en tråd av en slump, men jag har aldrig bara suttit och plöjt igenom. Tillslut bestämde jag mig i alla fall för att gå in och läsa lite.

Som jag antar att alla vet vid det här laget, var flashback ett hett ämne i förra veckan pga en viss incident jag inte tänker låta ta plats här. Jag tror tyvärr att det var en bidragande orsak till att jag bestämde mig för att gå in och läsa. Absolut inte att jag ville läsa det, jag skulle må alldeles för dåligt om jag läste något sånt. Men hör man ordet flashback konstant i 1 vecka blir man väl kanske lite... påverkad :P

Jag började med populära ämnen, jag läste, och läste, och läste. Allt som inte verkade allt för obehagligt. Sen började jag söka på konstiga grejer jag har undrat över, som hur man lagar en trasig kyl, eller klardrömmar. Helt ärligt så har jag spenderat timmar på flashback under helgen.

Jag blir sällan uppslukad. Men blir jag uppslukad så blir jag helt UPPSLUKAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0