Fortfarande trött

Det var visseligen skönt att vakna imorse, men jag kom aldrig riktigt ur den där morgontröttheten som brukar gå över så fort man kliver ut genom dörren. Den har liksom varit med hela dagen, känner mig nästan lite sjuk. Hoppas jag inte håller på att bli förkyld eller något.

Nu har jag rast och försöker piggna till med snickers som ni ser på bilden nedan. Tror inte det kommer hjälpa så mycket. Det tråkiga är att jag egentligen ska på after work efter jobbet med mina kollegor. Två av dom ska åka till Cypern och jobba i ett halvår, och en av dessa är min vän T. Han har haft semester sedan förra veckan så vi har inte träffats, vill verkligen träffa honom innan han åker :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0