Framsteg

Kom nyss hem från jobbet. Ingen trevlig resa, jag hade en stor resväska med tvätt att släpa på, plus att det regnade och var kallt. Allt kändes lite pissigt igen, så jag passade på att deppa lite över renoveringen också. Den här veckan har det verkligen känt som det stått still, det var som att det tog 4 dagar för dom att fuktspärra.

Därför blev jag faktiskt glad när jag kom hem och såg att dom hade kaklat alla väggarna. Dom har visserligen inte fogat än, men det går ju framåt. Att elkillarna verkar jobba över känns också bra, fast dom får nog jobba hårt om det ska bli klart imorgon som utlovat :P. En vecka till får vi nog räkna med, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh det må vara sjukligt jobbigt. Men så sjukt fint det kommer att bli :) spännande! Hoppas de blir färdiga snart bara :)

2010-10-08 @ 09:24:10
URL: http://husligt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0