Fredag

Gud vad skönt. Och nu har jag precis fått lite mat i magen också så allt känns på topp :).

I helgen ska jag se till att njuta ordentligt av att vara ledig, förutom att gå på mässan i morgon ska jag inte göra något jag inte behöver. Eller ja, nästan i alla fall. Jag ska rensa i skafferiet och börja sanera lite lådor i köket. under stambytet blev lådorna och skåpen fulla med byggdamm fast vi höll dem stängda, jag trodde verkligen inte att dammet skulle lyckas ta sig in ÖVERALLT. Skafferiet har tack och lov klarat sig bäst, det står längst in i rummet.

Jag tänkte ta det lite pö om pö och köra en låda i taget, nu skulle vi haft den där diskmaskinen. Eller så skiter jag i allt och väntar tills efter vi renoverat köket, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0