Home sweet home

Nu är jag och J hemma igen efter en helg i Dalarna. Vi har haft det jättebra båda två på våra olika håll, och när vi nu fick komma hem till en nystädad lägenhet är humöret på topp :)

Jag har börjat ställa in lite grejer i badrummet igen. Det är kul att pyssla lite när allt är nytt och fint, samtidigt har vi ett badrumsskåp mindre nu vilket gör att det är lite svårt att få plats med allt. Vi har typ 4 matkassar fulla med badrumsgrejer, och jag har bara tömt en av dem. Får nog rensa lite!




Nu är det läggdags!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så fint!! Va skönt att ni äntligen får duscha, äta och skita hemma ;-)

Men jag ser bara dina grejer i badrumsskåpet, fick du ett eget eller? ;-)

2010-10-25 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0