I hälsans tecken

Nu har ergonomen varit här och tipsat oss om hur vi ska sitta och framför allt att vi måste stå upp ibland. Vi gjorde i princip alla fel man kan göra, vilket inte var någon överraskning. Men nu har jag i alla fall rätt inställningar på stolen och ska få en "specialmus" så jag kan ha armen in mot kroppen.

Sen har jag och M bestämt oss för att gå på Kropp Och Själ mässan i helgen, vi känner att det är dags att rikta uppmärksamheten inåt också och inte bara på det runt om kring. Jag har velat gå på den mässan i fler år men har alltid jobbat eller varit upptagen på annat sätt, så det är kul att det blir av, lurade precis med E från jobbet också :). 

Nu är min rast snart slut så jag ska återgå till arbetet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0