Nöjd och glad!

Har hunnit till sista rasten på jobbet och tänkte passa på att skriva några rader. En mus viskade i mitt öra att badrummet nu är färdigställt, så jag ser fram emot att få komma hem :).

Det är helt sjukt hur mycket lättare allt känns nu när det är klart. Jag känner mig helt lugn inombords och alldeles tillfreds med livet. Fantastiskt! Vill bara hem och kura ihop mig under en filt i soffan och njuta. Ska försöka att inte tänk på kylskåpsproblemet.

En annan sak som gör mig glad är att jag ska åka och hälsa på min goda vän Lisa i Falun i helgen. Vi har som sagt inte setts på ett år, så det ska bli väldigt kul. Jag har dessutom aldrig varit i hennes lägenhet, så det gör det hela ännu roligare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0