SNART HELG

Gud vad det ska bli skönt. Jag är inne på sista rasten på jobbet nu! Måste ändå säga att jag har blivit piggare och piggare för varje dag som gått den här veckan, helt tvärt emot. Det känns bra att slippa ligga som en död sill hela helgen och inte göra något, fast det blir ganska lugna puckar ändå.

Ikväll ska jag och M göra god mat och äta godis, J jobbar kväll och kommer senare. Imorgon på förmiddagen har jag faktiskt bestämt mig för att åka till Vällingby och shoppa, det var ju så bra där förra gången. Jag hittade faktiskt en jacka då som jag bestämt mig för att köpa om den finns kvar. Den var så dyr att jag behövde suga på det ett tag :P.

Imorgon kväll blir det faktiskt en liten utgång med Malin och gänget. Söder tror jag det skulle bli. Jag involverar mig sällan i beslut gällande Stockholms uteliv, så länge det inte lutar åt Stureplan. Det var helgens planering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0