25 middagar i ett paket

Pulver som bara behöver skakas ihop med lite vatten. Det är ju nästan lika bra som "måltidspillret" jag och J hoppas kommer att uppfinnas snart.



Vårt kylskåp bestämde sig för att paja lite lägligt här om dagen, så nu kan vi inte ha något där. Får se hur vi ska göra med det. Pulvershake känns som en bra tillfällig lösning. Jag inser ju att det är till för att gå ner i vikt, och det är ju inte mitt syfte. Jag behöver bara lättfixade middagar nu under stambytet som inte genererar någon disk. Det innehåller ju i alla fall alla näringsämnen man behöver, måste ju bara bättre en cheesburgare i alla fall.

Jag tänkte kombinera det med en macka eller två och frukt. Tror det blir ganska bra faktiskt, i alla fall om jag äter en ordentlig lunch på jobbet. Hur vi ska lösa det med J har jag inte räknat ut än. Kroppsarbetare som han är behöver han nog mer en bara nutrilett till middag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jörgen kan ju ta en proteinshake till nutrilettshaken:-) Då bygger han muskler också!!

Bra att äta någon macka o frukt till..men det räcker inte, för att:

Kom ihåg att det är 5 shakes/dag som man ska dricka för att gå ner i vikt. Därför kan du nog ta två shakes per tillfälle så att du inte rasar mer än du redan gjort!!

Annars kommer ni hem till mitt kök o lagar mat helt enkelt:-)

2010-09-17 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0