Kräftskiva

Jag skulle precis till att ställa mig och laga lasagne när Jörgen ringde och berättade att vi blivit bjudna på kräftskiva till Stina och Micke. Jag kände verkligen för att göra något socialt idag så det passade mig perfekt!

Nu när jag varit hemma flera helger på raken känner jag verkligen vilken skillnad det gör att jobba varannan helg som vi gjort så länge. Man blir verkligen osocial när man vet att det kommer dröja 2 veckor innan nästa ledighet. Då är det lätt att välja att stanna hemma eftersom man är så trött jämt. Jag kommer ju inte att jobba varannan helg längre, och jag hoppas att J kommer få ändrade arbetstider i framtiden också. Så vi orkar träffa våra underbara vänner oftare.

Trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0