Mitt kök förfaller

Ingen nyhet i och för sig, men nu börjar det verkligen bli ett problem. Igår när jag låg i soffan och J höll på med något i köket ropade han plötsligt; "öööh, älskling.. pluppen bara gick av". Jag var helt säker på att han menade "pluppen" på "pluppen" man sätter i diskhon för att hålla kvar vattnet, tidigare i veckan konstaterade jag nämligen att den satt löst. Så jag ropade bara tillbaka att jag visste att den var trasig och att vi får köpa en ny.

När jag lite senare gick in i köket för att fylla på mitt vattenglas upptäckte jag att det var själva vattenkranen som gått sönder. Själva "munstycket?" har liksom bara lossnat och det går inte att få fast igen. När man sätter på vattnet kommer det en liten skarp stråle som inte går att rikta åt något håll. Och sätter man något under den sprutar det överallt eftersom strålen är så hård :P. Det var inte alls kul att diska idag kan jag säga.

Jag får fråga dom snälla byggjobbarna om dom har några reservdelar liggandes ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0