Örhängen

Jag har haft hål i öronen sen jag var liten. Men för kanske 10 år sedan fick jag nickelallergi och då blev hålen irriterade hela tiden, och efter det kan jag inte ens ha silver och guld. Nu har jag inte haft örhängen på flera år så jag trodde hålen växt igen.

Jag har tänkt länge att jag ska köpa ett par läkörhängen och trycka igenom, och sen ha dom där tills det läkt ihop ordentligt. Så igår när jag och M var i Vällingby slog jag till. När jag kom hem visade det sig att det inte var några problem alls, hålen hade inte alls växt igen.

Det känns jättekul att ha örhängen igen men jag kände redan igår att det började klia lite i ena. Hoppas att det är för att jag inte kunnat låta bli att pilla på dom. Jag ska ge det några dagar och se..


Kommentarer
Postat av: Malin

fiiint! ;-) Kom på att du kanske borde göra som man gör när man precis gjort hål, tvätta med alsollösning eller klorhexidin..så det inte blir infected!! Better safe than sorry! Pöss

2010-09-20 @ 16:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0