Åter till vardagen

Det kändes konstigt när J gick till jobbet imorse, även fast han bara hade semester en vecka. Måste ändå säga att vi hann ganska mycket på den veckan, tripp till Dalarna och MASSOR med shopping. Nu känns det rätt skönt att få pyssla på här hemma lite i lugn och ro nu, även om det hade varit ännu trevligt att ha J här också.

Jag har tid hos barnmorskan idag och håller på att göra mig klar. Nu var det över två veckor sedan sist, så det ska bli spännande att se hur mycket magen har växt.



Tack för alla tipsen angående val av storlek på overallerna förresten. Det låter ju som att vi kommer och klara oss ganska bra på 68 på den större. Det är ju omöjligt att veta hur stor bebis kommer bli. I min familj har barnen varit små/normalstora vid födseln, men snabbt blivit ganska "rejäla", eller vad man ska säga. Nåja, det är ju inte hela världen om det blir fel. Då får vi lösa det när den dagen kommer :)

Kommentarer
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

Jag hade 3 olika overaller till Ozzy i vintras haha.



svar: Det kan man kanske inte? haha. Men man får ju en smärre hjärnblödning när de håller på :S

2011-08-22 @ 11:19:48
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/
Postat av: Ida, bf 30 sep

:) det var lite häftigt .. jag hade nämligen 2 oktober först men på ul så dlyttade dom mig till den september och jag vart så glad för som du säger alla dagar extra känns som år :p



Hoppas de går bra hos Barnmorskan idag! :)

2011-08-22 @ 13:37:56
URL: http://distanceandtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0