Att göra

Gud vilken fin dag det är idag. Blir sugen på att gå ut och gå en promenad. Men först har jag några "måsten" att ta tag i. Nummer ett på listan är faktiskt redan klart, jag har ringt till Babyland och sagt att vi vill komma och hämta vår vagn imorgon, jippie! Då får vi madrassen till spjälisen också så att vi kan bädda.

Punkt två på listan är att jag ska möta upp en kille i centrum som ska köpa min HTC Desire. Den har legat i en låda sen i våras vilket känns lite onödigt, jag pratade med min chef som sa att jag får behålla min tjänstemobil även under föräldraledigheten, och då kändes det lika bra att sälja den. Jag fick väldigt många svar på annonsen så det kan hända att jag satte ett för långt pris, men samtidigt fick jag en hel del skambud också. Vågar inte skriva vad jag sålde den för, då säger någon bara vad jag hade kunnat få för den :P. Det vore skönt om J vaknade innan jag ska gå så jag får sällskap. Men han kom hem 5 imorse så jag har inte allt för stora förhoppningar.

Kommentarer
Postat av: My heavenly life - johanna

Lycka till med din att göra lista :). Stackaren blev det en så lång jobbdag/kväll/natt för honom. Det var inte lite det. Var rädd om dej idag. kram

2011-08-31 @ 13:21:22
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: Cissi

Hoppas det gått bra med att göra listan! Visst är det jobbigt, och svårt att sänka kraven ibland... Men ack så viktigt!

2011-08-31 @ 18:06:43
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0