Fredagsmys

Yes, det är fredag idag. I alla fall för oss :). J har jobbat hela helgen men är ledig imorgon, så då blir det ju fredag. Sitter och klurar lite på hur dagen ska spenderas. Jag är helt full av energi och vill egentligen bara dra på mig något snyggt, piffa till mig och kanske gå ut och käka, kolla på lite folk. Men det är lite väl vågat, jag har ju trots allt precis fått tillbaka krafterna. Vaknade upp med hosta också. Inget jag mår dåligt över, men det är ju onödigt att pressa. Vi får nog köra lite festligt på hemmaplan istället!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ja jag älskar den också, finns så många fina tröjor :)

2011-08-07 @ 10:29:05
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0