Fullspäckat

Första semesterdagen inledde vi med att åka och handla till en riktigt god frukost. Nu är vi alldeles proppmätta och sitter och försöker lägga upp dagen lite. Det är ju så fint väder och det skulle vara kul att ta vara på det för en gångs skull, nu när jag mår så bra dessutom :). Men vi har mycket planerat idag så vi får se hur långt vi hinner. Jag ska ju på fika hos en av tjejerna från mammagruppen, sen får vi besök av Petter och Hilda någon gång under dagen. Plus att J fick sms av Kim imorse som ville hitta på något under kvällen. Ni hör ju, så här mycket har inte jag gjort sammanlagt på hela sommaren ;). Hoppas att jag kommer orka med, men kroknar jag så kroknar jag och då får det var så!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0