GOD morgon :)

Hur skönt tror ni inte det var att somna och vakna upp i egen säng då? Hur skönt som helst! Nu har jag precis ätit lite frukost framför tv´n, som jag alltid gör. Kändes bra att få gå och göra egen frukost utan att behöva ringa på klockan. Jag hatar att ha folk som passar upp på mig på det där sättet, känner mig dum när dom måste släppa allt för att komma och serva mig. Även om det nu är en del av deras jobb. Hade samma känsla när vi bodde på det där fina hotellet i Bangkok, blir bara obekväm och generad :p. Det är samma visa här hemma också. Jag vet inte hur många gånger jag rest mig ur soffan och Jörgen har sagt "VART SKA DU? SITT...", hehe.



Idag blir det inte många knop, känner att jag behöver en riktig mjukstart. Har dessutom blivit lite förkyld. Men det är ju väldigt fint väder, så jag ska nog sitta lite på balkongen i alla fall. Igår när vi gick ut från sjukhuset stack det i ögonen på mig av ljuset, jag hade ju inte varit ute på typ 4 dagar :).

Kommentarer
Postat av: åsa f

Välkommen hem...hoppas du får vara hemma nu...kram på er :)

2011-08-02 @ 11:03:48
Postat av: Cissi

Förstår att det är skönt att vara hemma igen.. Hoppas det inte blir några fler värkar och sånt.. ;)

2011-08-02 @ 16:50:13
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0