Ingen morgon utan kaffe, trodde jag ja..

Jag har en riktig morgonkatastrof här. Snoozade flera gånger, men tillslut kände jag bara att "nej, nu måste jag bara ha en kopp kaffe". Steg upp och gick raka spåret till köket, utan att ens bry mig om att klä på mig. Tänkte bara dra några snabba varv med diskborsten, och då.. KRAS. Den bara sprack, helt utan förvarning. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska ta mig till.. Kan man ta någon annan behållare? Det är ju det där med droppspärren som gör att det inte rinner ner om inte den trycks upp. Snyft..


Kommentarer
Postat av: Erika - En Svår Graviditet

Mmm. fått tid till läkare i morgon för bedömning. Ev blir det igångsättning sa min BM. Men det måste en läkare bedöma.



Jag har nog hamnat i en depression igen, känns som sist gång. Bara gråter! Får ju panik!

Kram

2011-08-11 @ 09:13:54
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

Kok bara en kopp, så kan du koka ner det i koppen eller ett latteglas kanske?



svar: Ja det känns som en befrielse efteråt, samt att man har en bra ursäkt till att handla nytt när man rensat ut gammalt :P

2011-08-11 @ 09:50:42
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/
Postat av: Carro

Vet hur det är det där med kaffe på morgonen. Var utan kaffebryggare två veckor, höll på att bli tokig :p

hoppas du får en bra dag!

2011-08-11 @ 11:44:23
URL: http://minbebis.com/blogg/mamacarro/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0