Kniper på

Idag har det verkligen bara varit soffläge för min del. Så fort jag ställer mig upp får jag sammandragningar, och då och då när jag ligger också. Men i och med att det är under kontroll när jag ligger så känner jag inte att det är någon fara, just nu i alla fall. Hoppas att detta vänder snart. Min fina vän Malin kommer förbi om ett tag, då blir jag distraherad en stund :). Sen kommer J hem och lagar ugnspannkaka. Tur att jag har backup säger jag bara. Tänk om jag varit ensamstående? Då hade aldrig detta gått vägen.

Har jag förresten berättat att barnvagnen kommit? Jag har nog inte det. Dom ringde i alla fall i fredags och berättade att den fanns att hämta, som ett skänk från ovan. Först sa dom 10-12 veckors leveranstid, sen skulle det ta 2 veckor, men det tog alltså bara 4 dagar. Är det ett tecken?

Fy fan alltså ;P

Kommentarer
Postat av: Erika - Väntan på Bebis

Huga låter inge vidare för dig ang natten!

Hoppas Bebis vill va kvar ett tag till. Hade ju själv en himla jobbig kväll och halv natt med liknande som du. Var som att läsa om mig själv att jag lovade mig själv att ringa om jag vaknade en gång till med smärta. Men den gången kom aldrig ;)



KRAM

2011-08-03 @ 16:41:02
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Postat av: Cissi

usch jag lider verkligen med dig.. Kan verkligen inte vara kul att bli liggande!

2011-08-03 @ 17:58:59
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, kan de inte sluta? Tycker verkligen synd om dig. Men du ser jäkliit fräsh ut måste jag säga =)

2011-08-03 @ 22:09:43
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0