Måndag igen

Tiden bara rusar iväg nu känner jag, veckorna avlöser varandra och det börjar nästan bli svårt att hänga med. Det handlar nog mycket om att jag har kunnat göra mer saker den senaste tiden. Skönt att kunna njuta av livet :)

Idag ska jag faktiskt hem till min fd kollega Linda och äta lunch, det ska bli jättekul! Hon fick en son i våras och vi har inte setts sedan dess, jag har lyckats missa henne varje gång hon har varit på jobbet och hälsat på. L är en supergullig och trevlig tjej, så jag är glad att vi tar upp kontakten. Det ska bli kul att prata med någon som nyligen fött barn också :)

Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Mammavänner kan man inte få för många av!! :)

2011-08-29 @ 10:10:02
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0