Mer hemmafix och koma

Min entusiasm över att få allt i ordning här hemma har gjort att jag överansträngt mig tror jag, det har verkligen varit några intensiva dagar. Alla shoppingturer har väl blivit för mycket för min gravida kropp. Nu ligger jag på soffan i halvkoma med sammandragningar och orkar inte resa mig :p. Men med tanke på hur mycket vi fått gjort är det värt det!

J Håller fortfarande på och fixar. Jag glömde berätta att jag köpt lister att ha hans pågående tavlor på, och det är dom han håller på att sätta upp nu. Tidigare har alla tavlor varit staplade mot väggen, och då blir det så jobbigt när vi dammsuger. Nu kommer dom komma upp en bit från golvet. Att ha ett lättstädat hem ligger högt upp på min prioriteringslista, och blir det dessutom snyggt är det en bra bonus :).



Nu börjar det bli dags för lite middag, ingen av oss orkar göra mat. J vill ha pizza, inte jag. Har dock inget bättre förslag heller så det lär väl bli som han vill.




Kommentarer
Postat av: Erika - En Svår Graviditet

Gott med pizza!



Ja fy fasen nu får det sätta igång snart. LÄNGTAR! Förhoppningsvis är allt över om 3 veckor.



Kul med IKEA shoppande!=)

2011-08-20 @ 20:11:23
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

Fin blogg du har tjejen, hittade din blogg hos erika- en svår graviditet! :)

2011-08-20 @ 20:27:50
URL: http://jeanettem.blogg.se/
Postat av: My heavenly life -Johanna

vad skoj, tänkte på en sak har din J någon hemsida kanske? säljer han sina värk någonstans. tycker verkligen att han är grym! =)

2011-08-20 @ 21:49:25
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: Ida, bf 30 sep

Ja jag är en nattuggla :p Men tror de är för att jag jobbat natt i nästan ett år och min pojkvänn jobbar mest kvällar :) så då blir de automatiskt så! Jag är mer trött på morronen kan jag säga hehe .. Jag vaknar ganska ofta, sover nån/några timmar och så är jag vaken en liten stund innan jag kan somna om igen :p de är lite jobbigt..



När var det du hade bf? bara några dagar efter mig va ? men du tror den kommer tidigare :) ? Kram

2011-08-20 @ 22:20:43
URL: http://distanceandtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0