M&M

Jag hoppade över bloggandet igår kväll och koncentrerade mig på mitt besök istället, lillebror Micke och hans Malin, M&M. Dom är ett färgstarkt par, som en påse M&M´s ;). Vi hade det jättemysigt, åt middag, såg en film och snackade en massa!

Nu har dom precis dragit in till stan för att shoppa lite, sen bär det vidare till tatueringsmässan. Det jag inte hade fattat var att Malins tatuerare ska ställa ut Malin som sitt "verk". Han har bland annat gjort hela hennes ena ben, så hon ska upp på scen i bara underkläder och visa upp sig. Vågat gjort :). Det är riktigt fina tatueringar så dom har säkert en god chans.

Hann stjäla en bild innan dom gick i alla fall. Stackars lilla Micke är dunderförkyld och hängig. Men vi såg till att han fick i sig lite nässpray, alvedon och en halstablett. Sen var han good to go, så jag håller tummarna för att det inte blir värre under dagen. Finisarna..

Och en från igår kväll :)


Kommentarer
Postat av: My heavenly life -Johanna

åh det hade jag aldrig vågat att göra =) Hoppas att det går bra för dem och att ni får en underbar tid tillsammans! Kramar

2011-08-27 @ 14:03:54
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

Dom ser verkligen ut till att matcha varandra :)



svar: Visst är det gott, fast jag vågar inte äta fisken än :P

2011-08-28 @ 10:50:17
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0