Morgonmys

Kunde inte somna om efter att J drog till jobbet imorse så jag gick upp och tittade på gårdagens avsnitt av Livet på BB istället. Hann inte se det igår eftersom vi höll på med spjälsängen, så jag spelade in det istället. 

Jag är så himla glad att vi fick ihop sängen tillslut. Den passar in så bra, och när vi byter ut vår sänggavel kommer det att bli ännu finare där inne. Vi har inte kunnat bädda i spjälsängen än eftersom vi inte hämtat ut madrassen från Babyland, så jag väntar med att lägga upp bild.Vi vill vänta så länge som möjligt med att hämta allt eftersom garantin på vagnen börjar gälla direkt när vi plockar ut den. Men nu kliar det verkligen i fingrarna, så det blir nog att vi hämtar det nästa vecka :)

Kommentarer
Postat av: Jane

Tack va snällt sagt =)



Förstår att det kliar i fingrarna ang vagnen... =)

Vi hämtade vår två veckor innan bf och Kendra kom en vecka tidigt MEN vi använde ändå inte vagnen förrän hon va kanske en vecka gammal eller så. Först är man ju på bb i nån dag och när man sen kommer hem så ska man bara vänja sig vid hur man ska ta hand om lilla bebis och jag vill minnas att vi befann oss antingen i sängen eller soffan och bara mös. =)

Summan av kardemumman... Känn ingen stress att ni kommer MÅSTA ha vagnen hemma då bebis föds! =)



För övrigt vill jag bara säga att jag myst med en kompis bebis hela helgen och fan va mysigt det är. Börjar smått längta efter en liten igen... ;) hihi!

KRAM

2011-08-25 @ 09:57:40
Postat av: Cissi

Å vad härligt när allt börjar komma på plats! Hoppas du får en bra dag!

2011-08-25 @ 09:59:12
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: My heavenly life -Johanna

Åh vad mysigt det låter! Skall bli spännande att se spjälsängen. Hoppas du får en härlig dag!kram

2011-08-25 @ 10:01:10
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: Snart mormor

Hejsan! jag har halkat in på din blogg och tycker om att läsa den.Kul att följa din graviditet, själv ska jag bli mormor nu precis i dagarna, det är så roligt och jag ser verkligeb fram emot det! En tanke som slog mig nu när jag läser om spjälsängen, är ni säkra på att madrassen passar eftersom sängen är smalare än dagens standardmått? Våran dotter fick vår spjälsäng eftersom den såg knappt använd ut, hon ville dock köpa en ny madrass och gjorde det på ikea. när hon nu bäddade sängen fick inte madrassen plats, gick med våld att trycka i den men det blev inte bra. därför fick hon köpa en helt ny säng. Lycka till med allt!

2011-08-25 @ 10:43:24
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Hej Snart mormor!

Kul att du gillar bloggen, och grattis till det kommande barnbarnet :). Det där med måtten på madrassen hade vi faktiskt inte en tanke på, men som tur var hade vi en uppmärksam säljare på Babyland som sa att standardmåtten är smalare på äldre spjälsängar. Så jag hoppas att det blev rätt. Har din dotter lyckats få tag på en madrass nu då? Annars finns det flera storlekar på Babyland!

Kram/Camilla

2011-08-25 @ 12:20:41
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: snart mormor

Då får vi hoppas att madrassen kommer att passa bra för er. dottern köpte sig en ny spjälsäng istället. Synd att vi inte visste att det fanns flera st på Babyland, men nu kan jag kolla där eftersom jag tänkte att vi kan ha den gamla sängen stå hemma hos oss.Hoppas du får en trevlig kväll! Kram

2011-08-25 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0