Slöarmorgon

J kom hem strax före 24 igår och då var jag precis på väg i säng. Så det fick bli en lång sovmorgon, och det var riktigt skönt. Nu har jag i och för sig varit uppe ett tag och hunnit äta lite frukost, men J ligger fortfarande och snoozar där inne. Jag hade missuppfattat det där med inventeringen, den är inte förän nästa vecka. Den har veckan har dom bara förberett inför hösten tydligen, så det är en monstervecka kvar. Jag får se till att roa mig själv helt enkelt!

Min bror och hans sambo kommer och hälsar på idag, dom har åkt ner för att gå på tatueringsmässa imorgon och ska bo hos oss. Malin har aldrig varit här så det ska bli jättetrevligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så kul med besök!! =) Ha en trevlig helg! Kram

2011-08-26 @ 13:40:25
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: micke

Vi är hemma hos dig typ17.30:-)

2011-08-26 @ 15:29:24
Postat av: Cissi

Kul med besök som kan roa dig! ;) Får se till att hålla bebis på plats under monsterveckorna.. ;)



ja, det är tur att vi har kaffet! Annars skulle jag inte överleva! ;)

2011-08-26 @ 16:59:00
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0