Storshopping

Det gick jättebra att handla idag. Alla hittade något, Eltis fick massor, jag hittade en klänning och J köpte två skjortor. E tyckte som vanligt att det inte var någon höjdare att ligga i vagnen, så honom fick J bära runt på. Men det gick bra ändå måste jag säga. Han åt en gång precis när vi kom dit, sen klarade han sig tills vi kom hem. Blir han tillräckligt distraherad kan han faktiskt vara utan mat i 3-4 timmar, men inte om vi bara är hemma.

Eltons hög.. 3 pyjamasar blev det.Vi har haft brist på såna sedan han växte ur stl 56.


Sen måste jag visa lite tidiga julklappar jag inhandlat till mig själv senaste veckan. Nigellas nya kokbok var egentligen en julklapp till en annan person, sen kom jag på att det inte var någon bra idé. Dels för att jag så gärna ville ha den själv ;). Sen klickade jag hem ett startkit från IDUN Minerals när det var kampanj på Eleven. Gillar att det är helt fritt från tillsatser, utfyllnadsämnen och restprodukter. Och så ett extra plus för dom fina burkarna. Har hunnit testa vid två tillfällen och är ganska nöjd med resultatet faktiskt. Funderar dock på att även beställa till ett puder som mattar ner lite.



Kommentarer
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Jag vet faktiskt inte, jag fick den av min brors flickvän och hon köpte den nog när hennes dotter va bebis och de typ 2 år sen... så kan inte hjälpa dig där..



men ja tror kappahl har tomteluvor.. har sett där iaf =)

2011-12-16 @ 18:05:15
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Emp

Ja mamma och pappa kom nyss hem men de åker igen i februari!



Kanske ska trösta mig med nåt jag med, det blir ostbågar tror jag ;)

2011-12-16 @ 19:41:38
URL: http://empolie.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åååh men vad roligt med massa shopping :D Man blir så glad av att shoppa :) Kram

2011-12-16 @ 19:44:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0