Sista kvällen

Ja, tänk vad tiden går fort. Det känns verkligen inte som vi varit här en hel vecka. Dagarna flyter ihop lite :). Egentligen har vi inte gjort speciellt mycket "fjällgrejer" alls, ärligt talat har vi inte ens varit utomhus speciellt mycket, haha. Lite pinsamt att erkänna faktiskt.

Några promenader har det dock blivit och vi har fått en del fina bilder (visar när jag kommer hem). Annars har det mest blivit stugmys. Vi har njutit av att vara lediga och bara få göra det vi känner för. Här om dagen sov jag till kl 10, gick upp och åt frukost och sov sedan flera timmar på soffan. Sen åt vi, såg lite på tv och gick och lade oss igen ;). Att komma tillbaka till verkligheten känns faktiskt inte alls speciellt lockande just nu. Hur ska det gå?

Jag har i alla fall nästan läst ut en bok, vilket jag sa att jag skulle. Alltid något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0