Brainstorming

Sitter och drömmer mig bort lite i Thailandstankar. Jörgen ringde till Micke i Lördags för att berätta att vi kommer. Micke bor och pluggar i Hua Hin med sin flickvän Vicky, och det var hos dom J bodde förra året. Fast då bodde dom i Bangkok :). Dom sa i alla fall att vi var hjärtligt välkomna.

Har kikat igenom Jörgens bilder från sist för att bilda mig en uppfattning. Det framkommer klart och tydligt att det inte var någon "normal" semester, han har till exempel inte tagit en enda strandbild, förmodligen för att han aldrig var på stranden. Men han gjorde mycket annat kul och galet. Jag är öppen för allt inför den här semestern! Fast idag bestämde vår vän Kim att han också ska haka på, och det känns bra. Då vet jag att jag har sällskap på beachen någon dag i alla fall :)

Kim ska hänga med oss först från Bangkok till Hua Hin. Sen drar han vidare till Phi Phi Islands. Får se om vi tycker det är värt att haka på. Jag skulle gärna åka dit, men det är ju en bit från Hua Hin. Vi lämnar det öppet, blir nog en tripp till Pattaya också, och sen har jag läst om en ö utanför Hua Hin. Lite rörigt kanske, men det är en långsam process ;)

Nu hittade jag förresten en strandbild. Pattaya säger J, och det var hans enda besök på stranden :p


J tatuerar sig hos en buddhistmunk


J firar det Thailändska nyåret med vattenkrig i Hua Hin, (tydligen en lokal tradition). Vi kommer vara där samma tid i år :). Det är vår vän Petter som tagit bilden med sin vattentäta kamera, han älskar att dyka och ta bilder.  Han var i Australien i samma veva med sin tjej Hilda (tösen i brillor). Så dom tog en tripp till Thailand och slöt upp med J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0