Fjällen

Om en vecka drar vi iväg till fjällen. Storhogna/Vemdalen om jag uppfattat det rätt. Jag längtar!! En hel vecka ska vi vara borta och bo i stuga öppen spis, bastu och annat mys. Vi har egentligen inte planerat in speciellt mycket alls utan lämnat schemat öppet. Det ska bli så skönt att bara få komma iväg, få lite frisk luft, umgås och bara ta det lugnt. Och skulle vi få tråkigt finns det en hel rad med aktiviteter vi kan ägna oss åt. Slalom, pimpla, spa, hundspann och mycket mycket mer.

Jag känner för att läsa en bra bok också, något riktigt bra som jag fastnar i. Någon som har något bra tips? Jag gillar inte deckare eller deprimerande, sanna historier. Påhittat ska det vara, och gärna en smula orealistiskt, (för vanliga människor). Och lite kärlek är aldrig fel heller.

Kommentarer
Postat av: Anna

Brunstkalendern av Emma H...berg(minns inte helt efternamnet) den passar bra på en sån resa

2011-01-30 @ 18:08:09
Postat av: Mamma

Fallen ängel kanske kan vara något.

2011-01-30 @ 19:53:45
Postat av: Malin

Låter underbart med en myssemester! Jag har faktiskt varit i Storhogna..två ggr! Lite blåsigt på fjället men annars väldigt mysigt, bra spår för längdskidåkning också.

Bra bok att ta med är "Hundraåringen.." eller nån chiclit kanske? Jag har hur många pockets som helst, säg till om jag ska ta med på tors! Pöss

2011-01-30 @ 22:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0