GRATTIS ÄLSKLING

IDAG KLARADE JÖRGEN KÖRKORTET. Jag är så stolt! Har inte velat skriva något om det innan allt var klart, nog med press ändå tänkte jag. Men nu är det över och det känns helt overkligt skönt att det blev av.

Vi har ju inte haft körkort någon av oss, mycket för att vi var så unga när vi flyttade hit till Sthlm. Jag övningskörde lite innan vi flyttade, men nu har jag nog glömt bort det mesta. J däremot hade i princip aldrig övningskört, och ändå klarade han det efter bara en två veckors intensivkurs. Snacka om att jag kommer att ha press på mig när det blir min tur ;).

Är i alla fall grymt stolt över honom, bästa, duktiga J! Och supermamma Åsa förtjänar också en stor grattiskram. Hon har verkligen varit en klippa och gjort ALLT för att hjälpa och stötta J. Hon och J körde så mycket dom kunde mellan lektionerna. Och hon åkte fram och tillbaka mellan Mora och Stockholm två gånger, bara över dagen, för att hämta J. Vi är verkligen lyckligt lottade som fått så bra föräldrar!


Kommentarer
Postat av: Åsa H

Grattis Jörgen!! :)

2011-01-12 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0