Mer Asiatiskt

Det har varit en rätt dryg dag idag. Det har inte funnits mycket att göra på jobbet så dagen har gått såå sakta. Raka motsatsen till förra veckan med andra ord. Jag blir visst aldrig nöjd, haha :). Men ärligt talat har det verkligen varit ytterligheterna av varandra.

När jag kom in i porten möttes jag av en godisdoft. Har varit godissugen hela dagen så det bara vattnades i munnen. När jag öppnade dörren till lägenheten insåg jag att det kom därifrån, det var J som brände doftljus ;). Man känner mycket tydligare hur starkt det luktar när man kommer utifrån.

Det blev alltså inget godis för min del, men det blev något mycket bättre. J har lagat Ramen, en japans nudelsoppa. Det var väldigt gott, mjukt och enkelt. Fast vi var inte helt nöjda med kryddningen i receptet. Det var främst saltmängden som kändes helt fel. Vi ska göra den igen och finslipa receptet innan vi lägger ut det :).

Bästa J. Alla borde få en egen J!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också ha en egen J! Tur att jag får ta del av han ibland jag också:-D

2011-01-06 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0